فراخوان جشنواره تخصصی عکاسان هنر اول

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره تخصصی عکس " عکاسان هنر اول" تمدید شد

محمدرضا علیزاده دبیر اولین جشنواره ملی "عکاسان هنر اول" گفت :مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره عکس "عکاسان هنر اول" با موضوع معرفی آثار برتر عکاسان خبری عرصه موسیقی تمدید شد.

به گزارش علیزاده :طبق تصمیم شورای سیاست گزاری جشنواره ، هنرمندانی که از حوزه عکاسی در آثار موسیقی فعال بوده اند تا پایان اسفند ماه سال 98 فرصت دارند آثار خود را از طریق آدرس festival.avatasvir.ir به دبیرخانه این جشنواره که به همت پایگاه خبری آوا تصویر و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ارسال نمایند.

بنابراین گزارش،در فراخوان منتشر شده.، حضور عکاسان فعال در حوزه موسیقی برای شرکت در این جشنواره آزاد است وعدم محدودیت سال تولید اثر، مالک بودن ارسال کننده اثر و ارسال حداکثر 10 فریم عکس، از شرایط شرکت در این جشنواره اعلام شده است.گفتنی است تا پیش از این متقاضیان، تا پایان بهمن ماه فرصت حضور در جشنواره را داشتند که نظر به حجم قابل توجه اجرای آثار صحنه ای در روزهای پایانی سال و بنابه درخواست متقاضیان حضور در جشنواره و کنسرتهای پیش رو در اسفند ، مهلت ارسال آثار تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

نخستین جشنواره هنر عکاسان اول به همت پایگاه خبری آوا تصویر و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف تبیین جایگاه و نقش موثر عکاسان خبری رسانه های مختلف در معرفی، رشد و تعالی هنر و هنرمندان موسیقی،ضرورت توجه به عکاسان خبری رسانه ها از سوی دست اندرکاران عرصه موسیقی، برگزار خواهد شد.

علاقمندان این جشنواره می توانند جهت اطلاع از سایر شرایط شرکت در جشنواره مذکور به سایت آوا تصویر و یا به آدرس زیر مراجعه نمایند. festival.avatasvir.ir